Sunday, February 05, 2006

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Σε προηγούμενο post έκανα λόγο για την ανεργία μου και κατόπιν απαιτήσεως του κοινού δημοσιεύω και το βιογραφικό μου, ηδού:



Οι οικονομικές μου απαιτήσεις είναι ο βασικός μισθός. Θα ήθελα μια θέση μόνιμη και οκτάωρη χωρίς διακεκομένο ωράριο. Και να υπάρχει συγκοινωνία διότι δεν έχω δικό μου αυτοκίνητο. Δεν νομίζω οτι είμαι υπερβολική. Έχω στείλει το βιογραφικό σε εκατοντάδες άγγελίες απο την Χρυσή Ευκαιρία αλλά τίποτα.

Στις περισσότερες ζητούσαν άτομα για τηλεφωνική προώθηση προϊόντων. Δυστυχώς εγώ δεν κάνω γι'αυτή τη δουλειά. Δεν είναι οτι το θεωρώ υποτιμητικό, απλά δεν έχω το απαραίτητο ταλέντο. Δεν θα μπορούσα να πουλήσω ούτε σωσίβιο σε άτομο που πνίγεται. Το ξέρω γιατί έχω προσπαθήσει. Σε διάρκεια 21 ημερών κατάφερα να πουλήσω εν συνόλο 0 συναγερμούς στην εταιρία Alarco. Περιτό να σας πω οτι με απολύσανε.

Έπειτα δοκίμασα την τύχη μου στην Eurobank, προσπαθώντας να πουλήσω πιστωτικές κάρτες. Ήμουνα μια απο αυτές τις ενοχλητικές τηλεφωνήτριες που καλούσαν σε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και άρχιζαν το γνωστό: "Σας έχουμε προεγκρίνει 2 κάρτες κτλ κτλ". Ούτε κι εκεί τα κατάφερα. Αυτή τη φορά δεν περίμενα να με απολύσουνε. Το θεώρησα πιο έντιμο να αποχωρίσω απο μόνη μου, ύστερα απο ένα μήνα.

Πρόσφατα εργάστηκα στο τμήμα αμπαλάζ του Hondos Center για την περίοδο των γιορτών. Οι υπάρχοντες υπάλληλοι δεν έφταναν για να καλύψουν την αυξημένη ζήτηση και τις παραπάνω ώρες του εορταστικού ωραρίου, αλλά ήταν μια προσωρινή θέση.

Έστειλα το βιογραφικό και σε αρκετά γραφεία ευρέσεως εργασίας όπως η Adecco και σε μεγάλες εταιρίες που δέχονται βιογραφικό πάντοτε αλλά τίποτα. Επίσης ύστερα απο πολύ ώριμη σκέψη αποφάσισα να δοκιμάσω την τύχη μου και ως πωλήτρια σε κατάστημα.

Άρχικά ήθελα οπωσδήποτε να εργαστώ ως βοηθός λογιστή για να αξιοποιήσω το πτυχίο μου. Το πρόβλημα με την συγκεκριμένη ειδικότητα είναι οτι κάθε κατάστημα ή μικρή βιοτεχνία, απασχολεί έναν μόνιμο βοηθό λογιστή που κάνει όλη την δουλειά και έναν κανονικό λογιστή που παιρνάει απο την εταιρεία κάθε 2 μήνες και βάζει μια υπογραφή. Δυστυχώς εγώ δεν είμαι αρκετά έμπειρη για να το κάνω αυτό. Τα περισσότερα επαγγέλματα τα μαθαίνεις μέσω της "τριβής" με το αντικείμενο και οι μεγαλύτεροι δάσκαλοί σου είναι οι προϊστάμενοί / συνάδελφοί σου. Αυτά που μαθαίνεις στα χαρτιά απο τα βιβλία είναι μονάχα μια αφετηρία. Το καταλαβαίνω αυτό όπως το καταλαβαίνουν και οι υποψήφιοι εργοδότες.

Οπότε επέκτεινα τους ορίζοντές μου, αρχικά σε "υπαλλήλους γραφείου" και τώρα έχω φτάσει στο σημείο να ψάχνω να βρω μια θέση οποιαδήποτε και οπουδήποτε. Αυτό μπορεί να ακούγετε αρνητικό, οτι δηλαδή είμαι ηττοπαθείς ή οτι δεν έχω φιλοδοξίες ή στόχους, όμως όταν σου έχουν πει "όχι" τόσες πολλές φορές και είσαι άνεργος για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, οι στόχοι και οι φιλοδοξίες σου ψαλλιδίζονται. Όπως επίσης και η αυτοπεποίθησή σου και τα όνειρά σου.

Στις προηγούμενες προσπάθειες δεν είχα κανένα πρόβλημα με το "περιβάλον" δηλαδή με τους συναδέλφους και προϊστάμενους. Εξάλου δεν έχω και τίποτα ιδιαίτερες παραξενιές ή προτιμήσεις και δεν είχαν και αυτοί πρόβλημα μαζί μου. Το θέμα είναι οτι δεν έχω αρκετή προυπηρεσία. Πως θα αποκτήσω όμως εαν κανένας δεν μου δίνει την ευκαιρία να κάνω την αρχή?

Update: Το βιογραφικό μου σήμερα 03 Sep 2020



9 comments:

  1. Να σου προτείνω και το www.skywalker.gr, αν δεν το γνωρίζεις ήδη.Είναι το καλύτερο απ' όσα έχω δει και προσωπικά είχα αρκετές απαντήσεις. Επίσης, να δημοσιεύσεις εσύ μιά αγγελία στην Χρυσή Ευκαιρία (δωρεάν είναι), είχα βρει δουλειά έτσι!
    Καλή τύχη
    :)

    ReplyDelete
  2. Υπάρχει και το "Kariera.gr". Site που δημοσιεύονται αγγελίες. 'Εχω βρει συνεργάτες από εκεί αρκετές φορές. Λυπάμαι που δεν έχω τρέχουσες ανάγκες προσωπικού για να σε προσλάβω. Μάλλον περισσεύουν, δυστυχώς!

    ReplyDelete
  3. Μαρία μου ειλικρινά δεν ξέρω αν θα τα καταφέρεις να βρεις μια δουλειά ανάλογη των προσόντων σου. Πάντως αν εισαι όπως δείχνεις στη φωτο σου προτείνω να βάλεις υποψηφιότητα για τη ΕΥΡΟΒΙΖΙΟΝ 2007 (γιατί για το 6 θα στείλουμε την ΑΝΝΑΝ τη ΒΙΣΣΥΝ)

    ReplyDelete
  4. Συζήτησα με ένα φίλο, έμπειρο λογιστή και καλό άνθρωπο και μου είπε τα εξής:

    Να δοκιμάσεις μέσω Ναυτεμπορικής. Οι παλιοί λογιστές πίνουν νερό στο όνομά της.

    Να αλλάξεις το βιογραφικό σου, δεν είναι καλό το μοντέλο αυτό. Έτσι όπως το είδε, μου είπε «η πρώτη μου εντύπωση ήταν ότι οι γνώσεις και δεξιότητές της ήταν το προφίσιενσυ και δεν ήξερε τίποτε από υπολογιστές. Στη δεύτερη ματιά είδα τις πιστοποιήσεις. Θα ήταν καλύτερα αυτά από το Ξυνή να τα έκανε ξεχωριστή κατηγορία μόνα τους».

    Τέλος, είπε ότι κακώς δεν αναφέρεις στο βιογραφικό σου τις προσωρινές δουλειές ως «εποχιακή υπάλληλος». Αυτό δείχνει κάποιον που παλεύει και δίνει θετική εντύπωση.

    Ελπίζω αυτά να βοηθήσουν λίγο...

    ReplyDelete
  5. Eννοεί τις πιστοποιήσεις ως προγράμματα (ξες αντί για "σπουδές Ξυνή2 να το βαλεις "Γνώσεις", να μπουν εκεί αυτά και απο κατω καπου βαζεις τον Ξυνη)

    ελπίζω τωρα να τα είπα καλύτερα...

    ReplyDelete
  6. @ raffinata
    ευχαριστώ για το site. Θα πάω να το ψάξω αμέσως!

    @ epicuros
    Στο kariera.gr είμαι ήδη μέλος. Και έχω στείλει κατα καιρούς βιογραφικά στις εταιρέιες που ζητάνε υπαλλήλους.

    @ λαμπρούκος
    αν ήμουν σαν την κοπέλα της φωτό σιγά μην ήμουν άνεργη τόσο καιρό ...

    @ mirandolina
    Ευχαριστώ για τις συμβουλές. Θα διορθώσω το βιογραφικό μου. Δεν ήξερα αν έπρεπε να βάλω τις άλλες δουλειές ή όχι δεδομένου οτι δεν πολυκαίρισα σε αυτές αλλά μάλλον έχεις δίκιο.

    Thanks!

    ReplyDelete
  7. Οπωσδήποτε βρίσκεσαι στην πιο δύσκολη θέση. Δεν είναι καθόλου υποτιμητικά αυτά που λες, είναι ρεαλιστικά!!! Εύχομαι να βρεις αυτό που ψάχνεις το συντομότερο. Μην το βάζεις κάτω, να δεις που θα βρεις αυτό που ψάχνεις.
    Στο μεταξύ σου προτείνω να διαβάσεις το ρομάντζο της Lauren Weisberger, Ο διάβολος φοράει Prada. Είναι ελαφρύ σαν βιβλίο, χαλαρό με πολύ γέλιο και η πρωταγωνίστρια αντιμετωπίζει πάνω κάτω τα ίδια προβλήματα με εσένα (στην αρχή). Εδώ υπάρχει στα αγγλικά αλλά σίγουρα μπορείς να το βρεις σε κάποιο βιβλιοπωλείο στα Ελληνικά. Εγώ το διάβασα σε 4 μέρες(!) στα Ιταλικά, το αγόρασα στο αεροδρόμιο και το κατασπάραξα κυριολεκτικά πολύ γέλιο :-)

    ReplyDelete
  8. Προϋπηρεσία... Άγνωστη λέξη στους περισσότερους. Ευρύτατα διαδεδομένη στους εργοδότες.

    Μου θυμίζεις γνωστές και μη εξαιρετέες που ζητούν άτομα με 15 χρόνια προϋπηρεσία για δουλειά γραφείου, με διδακτορικό και φανταρικό τελειωμένο.

    Κακόμοιρε νέε, τι σου/μου/ξου/ψου/ μελλε να πάθεις...

    ReplyDelete
  9. ειναι φυσικο να σε παιρνουν για τηλεφωνητρια οι περισσοτεροι αφου αυτο φιγουραρει πρωτο πρωτο στο βιογραφικο σου.
    υποβαθμισε το, τονισε και κανε πιο εμφανη την προυπηρεσια σε εταιριες αλλες. ακομα και η διπλωματικη σου θα σε βοηθησει περισσοτερο να φαινεται παρα η δουλεια που ειχες το '99 σαν τηλεφωνητρια.

    ReplyDelete